Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 19:30 Der er 22 kommentarer

hvorfor kan jeg ikk se billeder?

Hej..

når det er at nogen folk poster et billede inde på et forum, så kan jeg nogen gange se billederne og andre gange kommer der et rød kryds..

hvad kan jeg gøre for at komme det problem til livs??
Avatar billede trekkies Juniormester
17. april 2005 - 19:32 #1
Hvis der kommer et rødt kryds, ja så er det fordi at stien på billedet ikke findes mere, eller billedet ligger på en lokal maskine, f.eks. c:
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 19:41 #2
Slet temp filer.. og prøv at slukke for din firewall
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 19:43 #3
de andre som er på forumet kan godt se billederne, vi er nok 2-3 der ikk kan se billederne..

kan det ikk være noget med codec???
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 19:44 #4
okay klap så ikk lige dit indlæg:)
Avatar billede trekkies Juniormester
17. april 2005 - 19:44 #5
Så er det nok ligesom kalp skriver, hvilken firewall bruger du?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 19:49 #6
Samlet tjekliste

1. Sæt internet indstillingerne til lavt. Virker det?
2. Prøv at gå i fanen sikkerhed og i tilføj hjemmesiden til websider du har tillid til
3. Sluk for en evt. firewall så vi kan se om det er den som er skyld i problemet.
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 19:59 #7
jeg bruger ZoneAlarm..

jeg har slette temp filer og slukket for ZoneAlarm, og det hjalp ikke

kan det være virus programmet (avast)
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 20:00 #8
jeg har også avast... kan ikke se hvorfor den skulle gøre det, men hvis du hurtig må du prøve at slukke for den også

hvis ikke det virker må vi se hvad ellers du kan prøve:) men går ud fra du har prøvet mine forslag fra før også
Avatar billede trekkies Juniormester
17. april 2005 - 20:06 #9
Prøv følgende:
Åben forumet -> der hvor at billedet er med et rødt kryds, højre klik på det og klik på egenskaber og se hvad dens adresse er.
Du kan også klikke på billedet og klik på Vis Billed.
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 20:17 #10
Klap: ja jeg har prøvet dine forslag, intet virker

Trekkies: hvis jeg går ind og finder dens adresse og åbner den kan jeg godt se billedet..
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 20:24 #11
hent http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. genstart og se om de kan ses nu
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 20:39 #12
nej det viker stadig ikke
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 20:41 #13
hvis du højreklikker på det røde kryds og siger vis billede kommer det så?
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 20:42 #14
nej det gør det ikk
Avatar billede trekkies Juniormester
17. april 2005 - 20:43 #15
Har du prøvet at opdater siden?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 20:43 #16
lidt sort forslag.. men hvis du har en god forbindelse så hvorfor ikke.

download java http://dlc.sun.com/jdk/j2sdk-1_4_2_07-windows-i586-p.exe installer og se om det gør en forskel
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 20:43 #17
ja gør det hele tiden
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 20:59 #18
nej det virker desværre heller ikk
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 21:04 #19
er det kun på den side det sker? sikker på andre kan se dem?:)
Avatar billede big_mamma Nybegynder
17. april 2005 - 21:05 #20
nej det er ikk kun på den ene side det sker...

ja er helt 100 på at de andre kan se dem.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 21:08 #21
Føler vi har været det meste igennem hvad angår sikkerhedsindstillinger.. sikre dig lige du ikke har noget installeret andet en virus program og firewall som kan gøre det.. fx noget imod spyware. har du gjort det og det stadig ikke virker kan du prøve følgende.

Sæt din xp cdrom i drevet.

tryk start->kør og skriv " sfc /scannow"

med din xp cd i drevet.

eller

Tryk start->kør og skriv følgende.. præcis som det står!

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 c:\windows\inf\ie.inf
Avatar billede big_mamma Nybegynder
18. april 2005 - 17:28 #22
Klap: har måske CD'en imorgen, har lige flyttet det meste af mine ting hjem til mine forældre da jeg skal flytte ud til den d.1