Avatar billede skalskar Nybegynder
17. april 2005 - 17:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Surround i Winamp?

Hei eksperter.
Har købt ny surround: Logitech X-530. Men som så mange, kan jeg ikek få det til at spille med alle højtalere i winamp. Vi snakker de to bagerst. Har kigget på et andet link, her på siden, hvor jeg skulle hente nogen plug-ins, men det har ikek virket? så håber meget nogen kan komme med det rigtigt hit!?

winamp version: 5,08
Avatar billede frederikns Nybegynder
28. april 2005 - 12:36 #1
har samme problem med foobar 2000, jeg kan sagtens få surround i spil og film, men jeg ville altså gerne også bruge mine bagerste højtalere, jeg har indtil videre brugt et fordeler stik til mini-jacks, men jeg ville gerne kunne gøre det uden at skulle flytte stikkene bag på lydkortet hver gang jeg vil høre musik eller spille et spil eller se en film
Avatar billede skalskar Nybegynder
28. april 2005 - 13:50 #2
har fået løst mit eget problem! kender ikk foobar. Men kan vel gætte det er et afspilnings program.
Avatar billede frederikns Nybegynder
28. april 2005 - 14:51 #3
hvordan løste du det, det kunne være at det var noget jeg kunne bruge
Avatar billede skalskar Nybegynder
28. april 2005 - 20:16 #4
gik i preferences, og så i plug-ins og i output. er i winamp noget der hedder directsound output, dobbek klikkede på det. Så kommer der et vindue op hvor jeg slog noget der hedder: allow hardware acceleration, til. og så virkede skidtet..!

Håber det kan hjælpe dig??
Avatar billede frederikns Nybegynder
28. april 2005 - 21:24 #5
fand denne metode til foobar 2000

I foobar kan man (i hvert fald hvis man har special udgaven) gå ind i
kontrolpanelet=>Playback=>DSP Manager
og så der slå de ting man skal bruge til, man kan for eksempel convertere mono til stereo, eller convertere stereo til 4 kanaler, eller flytte stereo til de bagerste højtalere, eller det helt modsatte, der er mange flere muligheder, men det var umiddelbart hvad jeg kunne bruge

og mange tak fordi du fik mig til at tænke i disse baner!