Avatar billede pcwchoho Nybegynder
17. april 2005 - 14:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skal jeg forny mit virusprogram?

Hej eksperter

Da jeg købte min computer fuldte der et års arbonnement med på et symantec antivirus program. Det er nu udløbet, anbefaler i at jeg køber enu et år med det samme program?
Eller er der andre billere/bedre programmer i anbefaler?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 14:25 #1
Tjah hvis du er tilfreds med programmet fornyer du... men det er ikke det bedste på markedet.. det kan desuden gøres gratis med bla. avast home herfra. www.avast.com
kan jeg sagtens anbefale:)
Avatar billede pcwchoho Nybegynder
17. april 2005 - 14:46 #2
Skal jeg så afinstalere det gamle virusprogram?

I betingelserne for download af avast står der at jeg kan bruge det i 60 dage også skal jeg registere mig derefter. Det betyder vel ikke jeg så skal til at betale eller va.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 14:47 #3
nej du skal ikke betale for det.. men de vil stadig gerne have man registrere dig og det er gratis.

Først downloader du avast. Hiver dit internet stik ud.. Afinstallere norton.. genstarter.. installere avast... sætter netstik i igen og opdatere avast. så er du klar:)
Avatar billede pcwchoho Nybegynder
17. april 2005 - 15:20 #4
nu har jeg instaleret det. så spørger den efter en personal key for at komme igang med ar scanne, den key har jeg jo ikke. Så har jeg 2 muligheder. enten køre en demo, eller også registere mig. hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 15:21 #5
du kan starte med at køre demo, men du registrere dig på avast's hjemmeside.
Avatar billede gratis Nybegynder
17. april 2005 - 20:05 #6
her er en go manual til avast ;) http://www.spywarefri.dk/avastmanual.htm