Avatar billede knighten Nybegynder
17. april 2005 - 12:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Størrelse på ikoner i proceslinjen

Hej eksperter.

Efter jeg har haft sat min computer til fjernsynet for at se film har størrelsen på ikonerne i proceslinjen ændret sig. De er blevet meget større og ser helt "kantede" ud.
Jeg kan ikke finde noget sted hvor man kan ændre på det.

Er der nogen af jer der ved det?

På forhånd tak.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. april 2005 - 12:50 #1
Højreklik et tomt sted på skrivebordet og vælg Egenskaber>>Indstillinger, her kan du hvor stor opløsningen er, den er måske nede på 16 farver, sæt den til det højeste du kan opnå.
Avatar billede knighten Nybegynder
17. april 2005 - 13:48 #2
Den stod på højest (32 bit).
Jeg har prøvet at sætte den til mellem og så på højest igen, det gav ingen ændring.
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. april 2005 - 14:31 #3
prøv med systemgendannelse at gå tilbage til en dato før fejlen kom.
Start>Programmer>Tilbehør>Systemværktøjer>Systemgendannelse

Ellers må du se om Powerstrip kan gøre så du kan se TV uden at størrelsen ændrer sig.
Avatar billede jhertel Nybegynder
17. april 2005 - 14:34 #4
Prøv at højreklikke et tomt sted på skrivebordet, vælg Egenskaber, vælg fanen Udseeende, tryk på Avanceret. Under "Vinduer og knapper" kan du så vælge Windows XP-layout og trykke Anvend. Så bliver alle skrifttyper, ikonstørrelser osv. stillet tilbage til normalen.

Det kan også være din skærmopløsning er blevet ændret. Gå i så fald til fanen Indstillinger og sæt Skærmopløsning til det den plejer at være.

Måske det løser problemet?
Avatar billede knighten Nybegynder
17. april 2005 - 14:44 #5
Det virkede med at sætte "vinduer og knapper" til XP-layout, selvom den stod på XP-layout i forvejen.
Mange tak for hjælpen.
Avatar billede jhertel Nybegynder
17. april 2005 - 14:55 #6
Selv tak, glad for at kunne hjælpe.