Avatar billede bjarne52 Nybegynder
31. marts 2001 - 08:57 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

No signal input or cable disconnected

Min bror har en AMD-K6-2 500Mhz.Han har flyttet computeren uden at slukke for den,og nu er der kun en blå skærm med teksten:\"No inputsignal or cable disconnected\".Han har prøvet at pille alle ledninger ud,og kun tilsluttet skærm,men med samme resultat.Under start kommer der lys i CD-drev,men ikke i floppydrev,og samme besked kommer på skærmen med det samme.Den bipper med enkeltbip med ca.1 sekunds interval.Er der en der har en ide før jeg kører ud til ham?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 08:59 #1
Er det vedvarende bip ?

Det lyder *lidt* som et skærmkort der er blevet trukket ud af dets slot ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:00 #2
Hvis der ikke er noget skærmkort i (eller det ikke har ordentlig kontakt med bundkortet) så kan comp\'en ikke starte og så bipper den ..
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
31. marts 2001 - 09:01 #3
Ja,det er vedvarende bip.
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:02 #4
i har selvfølgelig set efter at ingen indstikskort i maskinen sidder løst eller lign. ?

Jeg har haft min maskine ude på mange ture og min kørestil er ikke altid rolig uden nogen problemer af den art med computeren.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:03 #5
bjarne52:> som jeg (og ljweb) siger, så kan det være at skærmkortet er blevet trukket lidt ud af sit \"slot\"..
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:03 #6
riv låget af dyret, skru grafikkortet ud og sæt det i igen! check at kablet mellem grafikkort og monitor ikke er beskadiget eller har fået et knæk!
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
31. marts 2001 - 09:05 #7
Nej,kortene er ikke checket,du har jo nok heller ikke haft strøm på.på dine køreture
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:05 #8
Det var sgu utroligt så enige vi er så tidligt på morgenen...
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:06 #9
bjarne >> korrekt... men at flytte en maskine med strøm på ??? hmm, jeg tror nok jeg ville kunne slukke den ned før man flytter...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:07 #10
ljweb:> ja, ikke ? det er fordi vi ikke er nået til at have noget driller endnu (med mindre i har små unger rendende rundt om benene på jer ude i køkkenet i et forsøg på at hente de nyristede krydderboller ud fra ovnen) *GG* så er vi ikke så gnavne *LOL*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:09 #11
Vil da også liige komme med et svar i tilfælde af at jeg havde ret :o)
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:11 #12
tdaugaard >> der er desværre ingen unger her på arb... jeg slipper ikke i denne weekend for en god gang overarbejde....
Avatar billede bjarne52 Nybegynder
31. marts 2001 - 09:12 #13
kimrosgaard-tdaugård.Tak for hjælpen,jeg skulle lige se om det kunne være noget andet.Kører ud til ham nu.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:14 #14
ljweb:> er du på arbejde nu ? surt ... hov vent .. jeg arbejder sku også *damn* *G*
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:15 #15
*snif*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:16 #16
*snif* ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:17 #17
jeg fik ingen point...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:21 #18
nåårh lille lars ;o) jeg vil godt dele mine 30 med dig :-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 09:22 #19
:)) jaaaaa.... *hopper op og ned og hele weekenden er reddet*
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:24 #20
*GGG*
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:27 #21
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:34 #22