Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 20:18 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Links åbner ikke på Google

Når jeg har lavet en søgning på Google.dk og vil klikke på et link, så sker der ikke noget. Det er et problem som pludseligt er opstået, da det tidligere har virket upåklageligt.

Jeg har ikke problemer med at klikke på links på andre hjemmesider.

Jeg har ServicePack 2 og Norton Antivirus 2005 på min pc. Kan det have noget at gøre med nogle sikkerheds indstillinger?
Avatar billede snowcat Nybegynder
16. april 2005 - 20:24 #1
Prøv åben en browser, og klik derefter på "Funktioner" -> "Internet Indstillinger" Derefter klikker du på fanebladet "Avanceret" også klikker du på knappen "Gendan Standarder" også klikker du anvend og lukker browseren, og prøver igen :)
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 20:29 #2
Det virker desværre ikke. Der sker absolut intet, når jeg klikker på et link på Google.
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. april 2005 - 20:38 #3
Brug en ordentlig browser ; www.getfirefox.com
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 20:40 #4
Til webcreator: Jeg har jo aldrig haft problemer med Internet Explorer før nu, og det må da kunne løses på en bedre måde end at skifte browser.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. april 2005 - 20:47 #5
Internet Explorer er underlig.. prøv at rydde cachen.. Funktion > Internet Indstillinger > Slet cookies, slet filer (også offline) og måske også history/historik'en..
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 20:53 #6
Det hjælper desværre heller ikke. Øv øv øv....
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. april 2005 - 20:55 #7
Tebina > Det er ærgeligt ja - men faktum er, at Internet Explorer er en dårlig, usikker browser, der for længst skulle være skrottet. Firefox er sikkerhedsmæssigt bedre, og langt bedre at arbejde ved (men det er selvfølgelig smag og behag).
Avatar billede thesurfer Nybegynder
16. april 2005 - 21:04 #8
Prøv at genstarte efter oprydningen..
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 21:20 #9
Har nu prøvet at genstarte, men stadig uden held.

Jeg har fundet ud af, at jeg godt kan klikke på de links, som bliver vist ude i højre side af Google efter en søgning (de sponsorerede links), men når jeg klikker på dem kommer der bare en "Siden kan ikke vises" frem. - Jeg kan stadig ikke klikke på de links, som vises i venstre side.
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 21:23 #10
Lige nu kan jeg faktisk heller ikke klikke på linket www.getfirefox.com , som webcreator har indsat i sit svar?????
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
16. april 2005 - 21:47 #11
ellers nulstil explorer i funktioner/internetindstillinger/programmer(nulstil webindstillinger)..og i avanceret..(gendan standarder)
Avatar billede tebina Nybegynder
16. april 2005 - 21:57 #12
Virker heller ikke....
Avatar billede jokvan Nybegynder
16. april 2005 - 22:21 #13
Programmere en kode i c++ som gør det virker. Gjore jeg selv skrev en lille kode på 100 linjer så virkede det.!
Avatar billede kalp Novice
16. april 2005 - 22:24 #14
download http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. genstart og se om det gør en forskel.

ellers

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 10:09 #15
Buh? sover man?:)
Avatar billede tebina Nybegynder
24. april 2005 - 12:19 #16
Nej...sover ikke, men har simpelthen opgivet Internet Explorer og har overgivet mig til Firefox, som virker perfekt.
Avatar billede kalp Novice
24. april 2005 - 12:19 #17
oki.. lig et svar selv og accepter det:) så får du dine point tilbage.
Avatar billede tebina Nybegynder
29. august 2005 - 09:50 #18
Svar