Avatar billede 299 Nybegynder
16. april 2005 - 18:44 Der er 10 kommentarer

2 ton jern

Hej

Jeg vil bare lige høre om 2 ton jern er noget værd. evt hvor meget.
Avatar billede screem_brille Novice
16. april 2005 - 18:56 #1
Noget er det værd, men hvor meget ved jeg ikek, men du må have en produkt handler i nærheden af hvor du bor, de vil kunne fortælle dig dags prisen på det ;)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
16. april 2005 - 19:09 #2
ren jern: 25 øre pr. kilo
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
16. april 2005 - 19:10 #3
også er jeg ikke engang klar over om dem der henter det tager gebyr for at komme forbi! så kan fortjensten jo hurtig være væk :S
Avatar billede 299 Nybegynder
16. april 2005 - 19:12 #4
Hmm, jeg så en udsendelse som hedder "Nørd", der var en metal bunke, den var en halv million værd:P.
Hvad kunne det så have været?
Avatar billede a1a1 Novice
16. april 2005 - 19:33 #5
aluminium er meget mere værd, kender dog ikke lige priser
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
16. april 2005 - 20:08 #6
ja nu er en "bunke" jo et vidt begreb, men ret sikkert på at den ikke har været af jern hvis den var en million værd :P
Avatar billede belle Nybegynder
17. april 2005 - 00:15 #7
Se under metal opkøb i de gule sider. ring og snak med en der ligger i nærheden af dig. De vil helt sikkert kunne give dig et tilbud
Avatar billede belle Nybegynder
17. april 2005 - 00:16 #8
Og hvis du har den bunke i københavnsområdet kender jeg en der sikkert godt vil aftage det... ved dog ikke hvad han vil give for det
Avatar billede screem_brille Novice
17. april 2005 - 00:47 #9
er det i københavns området så må glostrup produkt handel være et ret god bud ?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
20. april 2005 - 11:30 #10
aluminium ligger på 7 kr kiloet for tiden.