Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 14:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Lave tid om til dansk tid.?

Nogen som kan hjælpe med at lave tiden om til dansk tid i denne gæstebog.? http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/visit.asp
Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
16. april 2005 - 14:43 #1
Dansk tid ordner du vha. Session.LCID=1030 (som skal angives i toppen af dine sider)

/U.K.
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 15:02 #3
Hmmm... Jeg har sq stadig meget at lære ;) Et svar og tak for hjælpen ;)
Avatar billede tubber Juniormester
16. april 2005 - 15:04 #4
Sæt følgende ind i global.asa så skal du ikke lave ugotabe's script på hver eneste side, som forøvrigt også virker :)

<script language="vbscript" runat="server">
'When a session starts on the server the following code will be run
Sub Session_OnStart

    'Set the server locale
    Session.LCID = 1030

End Sub
</SCRIPT>
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 15:05 #5
Øhmm, jeg ved ikke om det ok at føje endnu et spg. til. Nå jeg trykker på opdatere i min browser får jeg en advarsel og trykker jeg på forsøg igen, poster den indlæget endnu engang, hvordan undgår man det.?
Avatar billede tubber Juniormester
16. april 2005 - 15:07 #6
Spørg du bare :)
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 17:29 #7
Slet ingen.?
Avatar billede tubber Juniormester
16. april 2005 - 17:53 #8
der skal vi ha lidt kode

hvad er det der sender den og hvad hedder fejl koden ?
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 18:00 #9
tubber, Prøv at se ovenfor. Her er et link til alt hvad der følger med i gb'en: http://www.hjemmesideskolen.dk/files/aspguestbook.zip
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 18:01 #10
tubber, der er når man har postet et indlæg at man ikke skal trykke på opdatere, for så poster man indlæget endnu engang.
Avatar billede tweak Nybegynder
16. april 2005 - 18:05 #11
Avatar billede tweak Nybegynder
11. maj 2005 - 14:08 #12
ugotabe_kidding, et svar så jeg kan lukke ;)
Avatar billede tweak Nybegynder
04. juli 2005 - 12:02 #13
svar
Avatar billede ugotabe_kidding Nybegynder
04. juli 2005 - 12:20 #14
Svar