Avatar billede xcuse Nybegynder
16. april 2005 - 14:30 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Packard Bell iGO 4000 grafik drivere

Jeg har et mindre problem med min bærbar computer.

Hver gang jeg prøver at downloade nogle drivere til grafikkortet siger den noget i retning af "VGA Device does not excist"

Hvad fanden gør jeg?
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 14:33 #1
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 14:37 #2
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=xcuse&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Bør du ikke lige få lukket dem du ikke benytter mere. Et er fra 2003 :(

Gør det nemmere for dig at få support herinde :D
Avatar billede xcuse Nybegynder
16. april 2005 - 14:43 #3
Det er den jeg har downloadet...og så virker det ikke...
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 14:50 #4
Prøv at slette den du har installeret, og prøv så igen.

Ellers prøv dette:

in the device manager
if onboard is listed disable it
uninstall the video card
reboot tapping f8
choose vga mode
when windows finishes booting and reinstalling the card
disable a/virus
install your drivers
reboot the computer
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 14:51 #5
Hvorfor er det forresten du vil have en driver installeret, virker den ikke som den skal nu?
Avatar billede xcuse Nybegynder
16. april 2005 - 14:53 #6
nej det er det der er problemet, jeg har jo ikke installeret nogle drivere så min grafik fucker helt. Men prøver den der metode.
Avatar billede xcuse Nybegynder
16. april 2005 - 15:01 #7
Det virkede ikke. Jeg begynder at spekulere over om det er den rigtige model jeg har fat i. Altså det er den computer som er på billedet inde på deres hjemmeside, men kan simpelthen ikke få det her til at virke.
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 15:01 #8
Det er den korrekte driver, men er du sikker på det er vhvad din bærbar hedder?
Avatar billede xcuse Nybegynder
16. april 2005 - 15:10 #9
Ja. Det er en Packard Bell iGO 4000

Men synes det er mærkeligt fordi den ka ik finde nogen produkter inde på deres hjemmeside med det serienummer
Avatar billede huset Praktikant
16. april 2005 - 15:15 #10
synes du skal sende dem en mail så.
Avatar billede huset Praktikant
21. april 2005 - 18:02 #11
Fik vi løst problemet??
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2005 - 18:35 #12
Kunne det tænkes du gad bruge lidt tid på at få lukket her eller givet os den feedback du burde efter at have fået support!?
Avatar billede huset Praktikant
07. maj 2005 - 16:07 #13
Kunne man forestille sig du ville smide lidt feedback til de folk de har givet dig support, eller måske få spørgsmålet lukket?
Avatar billede huset Praktikant
14. maj 2005 - 09:46 #14
Kunne du finde tid til at smide lidt feedback, så vi kunne finde ud af vores support til dine problemer er løst???
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:39 #15
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
17. januar 2006 - 08:53 #16
Kunne man efterhånden forvente feedback fra dig opretter, eller på anden måde du gad bruge tid på at lukke spørgsmålet igen?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar