Avatar billede don_calzone Nybegynder
16. april 2005 - 12:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvad skal jeg med websiderne.com?

Hej til alle eksperter derude...
Jeg har registreret navnet www.websiderne.com, mest fordi jeg synes at det lød godt... Jeg har så installeret et php-post program på det.
Problemet er at jeg ikke ved hvad jeg skal med hjemmesiden...
Siden skal være 100% non-profit. Jeg har tænkt på at man skal kunne se links til fede hjemmesider, lægge links til egne hjemmesider og stem på hinandens hjemmesider, eller noget i den dur...
Hjælp hjælp hjælp, hvad skal der på, hvad vil i synes vil være nyttigt...

200 pts. til bedste forslag...

På forhånd tak
don_calzone

Tjek den ud på www.websiderne.com
Avatar billede don_calzone Nybegynder
16. april 2005 - 18:20 #1
lukker for spg. prøver et andet kategori...
Avatar billede webgon Nybegynder
18. april 2005 - 17:50 #2
Det ville være rart hvis du henviste til det nye spm :)