Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. april 2005 - 17:34 Der er 1 løsning

Football manager 5 netværks problem

Hej....

Jeg har football  manager på 2 computere og har spillet netværk masser af gange. Jeg tror ikke det er andet end en uge siden vi sidst spillede netværk.
Jeg tror nok at vi bare plejer og spille over internettet hvilket også er fint nok bortset fra at den ene der kan spillet vidst nok ikke forbinde til internettet.
Når jeg laver et spil med den der duer kan jeg i spilstatus se min ip men på den anden står der bare: -

Internettet virker fint (jeg sidder ved den nu)

Der må jo være noget der blokere. Jeg har ingen firewall installeret og standard firewall er slået fra. Har lige afinstalleret norton antivirus for at se om det hjalp hvilket det ikke gjorde.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
15. april 2005 - 17:57 #1
lukker