Avatar billede winnij Nybegynder
15. april 2005 - 15:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Messenger 7.0 blokerer for billedfiler

Jeg har windows xp pro og har den nye msn 7.0 inde men kan ikke hente billedfiler den blokerer for modtagelse af filerne.Kan nogen fortælle mig hvad der er galt.
Hilsen Winnij
Avatar billede flash-man Nybegynder
15. april 2005 - 16:29 #1
Det er vist en generel ting MSN har lavet. Du kan heller ikke sende/modtage mp3- eller exe-filer, og der er sikkert osse flere på listen. Når jeg sender filer bliver jeg nødt til at zippe dem først.
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2005 - 17:30 #2
http://mess.be findes et program som kan fixe dette, samt fjerne mange af de andre irriterende ting, søg efter messpatch ;)
Avatar billede winnij Nybegynder
19. april 2005 - 17:37 #3
Screem brille jeg har bare et problem jeg kan ikke forstå engelsk så jeg forstår intet af hvad der står.Hilsen Winni
Avatar billede winnij Nybegynder
02. maj 2005 - 21:38 #4
lukker