Avatar billede andersen_2 Nybegynder
27. oktober 1999 - 17:20 Der er 10 kommentarer

Internet-strategi

Er der nogen der kan oplyse mig om hvor man kan finde noget om Internet-strategier. Hvordan udvikles disse osv.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Avatar billede hobbez Nybegynder
27. oktober 1999 - 19:32 #1
Det er formentlig noget man holder tæt ind til kroppen, men du kan da prøve at kigge på hjemmesiderne hos de firmaer der hjælper andre med Internet-strategier.

Men normalt koster det mange penge at få hjælp til den slags, så hvorfor skulle de give det bort gratis?

/Rob
Avatar billede angelo Nybegynder
27. oktober 1999 - 20:18 #2
Hej Andersen_2

Jeg arbejder til dagligt med internet strategier.

Internettet er blot et værktøj til at optimere og effektivisere din virksomhed. Alle de eksisterende strategimodeller som kendes idag kan sagten bruges i en analysefase og dernæst til at finde frem til en evt. ny forretningsmodel.

Det nye med internettet er de nye og til tider vanvittige overvejelser man bør gøre sig. F.eks. at det anbefales at kanibalisere på sin egen forretning før end andre gør det (Barne&Noble vs. Amazon classic'eren) m.fl.

Jeg har samlet mine seneste 10 artikler fra Børsen om internettets muligheder på www.e-science.dk under articles fra Børsen....

Find frem til din virksomheds kerne-kompetencer - hvad gør i godt? Hvad er jeres eksistensberretigelse? Hvad gør i bedre end andre?

Du er meget velkommen til at kontakte mig: Angelo@mousehouse.dk

-Thor
Avatar billede long Nybegynder
17. november 1999 - 12:59 #3
Avatar billede angelo Nybegynder
17. november 1999 - 15:28 #4
En god strategi er vel at ens side virker....  .dk siden virker ikke....
:-)
Avatar billede long Nybegynder
17. november 1999 - 15:31 #5
Enig :) Men de er da på vej, så vidt jeg ved...
Avatar billede orsted Nybegynder
07. januar 2000 - 00:44 #6
Jeg har skrevet en bog om emnet - som oven i købet ligger gratis tilgængeligt online: http://www.digitalestrategier.dk

Jeg anbefaler også en række kilder på mit eget site: http://www.orsted.dk/

God læselyst!

Avatar billede zane Nybegynder
22. januar 2000 - 15:21 #7
Der findes en ret god bog om emnet, den hedder noget lign. "markedsføring på internettet" og den er fra Børsens forlag.

~zane~
Avatar billede bjacob1 Nybegynder
21. februar 2000 - 13:49 #8
Hej
Se mange gode tips på www.internet0ips.dk
Avatar billede ortrak Nybegynder
14. marts 2000 - 23:40 #9
angelo: Tænker du på Amazon's patent på One Click Shopping?

/ortrak
Avatar billede madx Nybegynder
28. april 2000 - 14:33 #10
Du kan læse eller få tilsendt et kompendie ved at henvende dig på http://www.notabene.net, hvor der iøvrigt også er megen anden god info at hente om emnet.

(det er et Internet Marketing-bureau)

Madx