Avatar billede e_c Nybegynder
14. april 2005 - 18:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Slette kvittering?

Jeg bruger outlook 2003 med flere forskellige mail konti. En af disse kan modtage men ikke sende mails. Mit problem er imidlertid at jeg har fået en mail hvor afsenderen har bedt om en kvittering. Denne kvittering kan selvsagt ikke sendes, da mail kontoen ikke kan sende mail (ved ikke hvorfor, den er sat op som TDC foreskriver). Er der nogen der ved hvordan man kan slette den kvittering som Outlook bliver ved med at prøve at sende?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. april 2005 - 18:36 #1
Funktioner > instillinger

Under E-Mail klikker du på E-mail-instillinger.

Der klikker du på registreringsinstillinger.

Nederst kan du markere "send aldrig svar" og klikke på ok, så skulle den være hjemme.
Avatar billede e_c Nybegynder
14. april 2005 - 18:42 #2
Det virker sikkert fint, hvis man aldrig vil sende en kvittering. Problemet er et jeg er kommet til at svare til til at sende en kvittering, selvom kontoen ikke kan afsende mails! Dette gør at Outlook, hver gang der sendes og modtages, popper op med en fejlmeddelse. Det er blevet en smule enerverende! Andre der har et bud? Har kvitteringer en udløbsdato?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. april 2005 - 18:47 #3
Så kan du bare markere "Spørg før et svar sendes", og så huske hvilken konto, som du skal svare nej til til at sende et svar.
Avatar billede e_c Nybegynder
14. april 2005 - 18:50 #4
Ja tak. Det har jeg også gjort nu. Men det er bare lidt sent :-)

Andre der har et bud?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:25 #5
Ligger den ikke i udbakken..?
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. april 2005 - 19:50 #6
Netop, udbakken !
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:54 #7
dragonknight> ...? :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. april 2005 - 19:57 #8
ja
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. april 2005 - 19:58 #9
Jeg mente: "hvad mener du?" :-)

Jeg skriver "Ligger den ikke i udbakken..?", hvorefter du skriver "Netop, udbakken !"..
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. april 2005 - 20:05 #10
Jeg fik bare ikke læst hele spørgsmålet, og overså at han gerne ville af med den kvittering, som den forsøger at sende, og ganske som du skriver, bør den være i udbakken, derfor skrev jeg netop, udbakken.
Avatar billede e_c Nybegynder
14. april 2005 - 21:25 #11
Nej, den ligger ikke i udbakken.
Avatar billede militz Nybegynder
29. maj 2005 - 20:00 #12
Er spørgsmålet stadig relevant? Din mail-konto kan formentlig ikke sende, da den tilhører TDC, og du måske har skiftet internet-udbyder.

Med hensyn til at få mail-kontoen til at stoppe sin udsendelse af den kvittering som ligger "gemt", skal du slette din tdc-mail. Herefter genstarter du systemet, og opretter de igen.
Avatar billede e_c Nybegynder
29. maj 2005 - 20:37 #13
Åbenbart ingen der kan hjælpe, så jeg lukker.