Avatar billede ronnson Nybegynder
13. april 2005 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

den rette bios

JEG HAR ET BUNDKORT MEN IKKE CD'EN DER HØRE TIL  KORTET  HEDDER NOGET MED  "" P4S5A  REV:1.5 "" DET ER DET ENESTE JEG KAN FINDE AF TEKST PÅ KORTET
Avatar billede boxer Nybegynder
13. april 2005 - 22:54 #1
Prøv at Downloade og installere programmet Everest herfra:
http://www.lavalys.com/products.php?lang=en
Når programmet er installeret kan du se hvor du skal hente drivere til al din hardware.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. april 2005 - 00:20 #2
Du kan downloade bios til bundkortet her, men det er usikkert præcis hvilken version du skal tage idet pcb versionen ikke matcher nogen af dem på sitet.

http://www.ecsusa.com/downloads/downloads_main.cfm?to=Motherboard
vælg sokkel 478 i den øverste og du kan så se de versioner af P4S5A der findes i den nederste boks.

Hvilken dato står der på bios, når du booter. Skriv gerne hele teksten her, da det kan fortælle hvilken model du har.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:36 #3
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede ronnson Nybegynder
19. september 2006 - 10:06 #4
lukker