Avatar billede avendelbo Nybegynder
13. april 2005 - 17:34 Der er 4 kommentarer

Dell Latitude CPI D233ST

Hej

Er der nogen som kan fortælle mig, hvor jeg finder et kompatibel cd-rom drev, dvd drev eller et brænder drev til en bærbar computer fra Dell af mærket Latitude CPI D233ST?

Jeg har haft ringet til Dell, men de har ikke længere nogen liggende på lager!!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. april 2005 - 01:28 #1
Har du stadig det gamle drev som sad i skuffen foran på maskinen ?
For så kan du blot købe et standard slim cd drev og sætte det i istedet for. selve skuffen er blot et hus for en standard enhed.
Avatar billede avendelbo Nybegynder
14. april 2005 - 07:05 #2
Ja, jeg har stadig et diskette drev i den...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
14. april 2005 - 07:22 #3
Jeg udtrykte mig vist ikke ordentligt.
Hvis det er fordi cdromdrevet blot er istykker og du stadig har det, kan du skille skuffen ad og montere et nyt drev i skuffen.

Humlen er at du skal have det gamle cdrom drev.

Har du det ?
Avatar billede avendelbo Nybegynder
14. april 2005 - 13:02 #4
Nej, desværre. Computeren er kun udstyret med et diskette drev!