Avatar billede Daniel.E Praktikant
13. april 2005 - 15:05 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

open source forum

Hej

Jeg har kigget lidt på forskellige open source forummer.  Men nu har jeg ikke kigget source koden igennem.  Så er det jo lidt svært at få et indtryk af hvordan det er lavet.

Hvilket et er efter Jeres erfaring det bedste, og har størt mulighed for at vedligeholdelse og admin værktøjer ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. april 2005 - 15:07 #1
Jeg kender ikke selv meget til det, men phpbb er meget brugt (www.phpbb.com)
Avatar billede Daniel.E Praktikant
13. april 2005 - 15:13 #2
ja, det er også det eneste jeg kender bare en smule til.  Men jeg ville gerne være lidt anderledes, og oprettede dette spørgsmål...

hvis ikke der sker noget falder jeg jo nok ned på phpBB adligeveller... :/
Avatar billede klep2manen Nybegynder
13. april 2005 - 16:54 #3
Du kan eventuelt prøve at søge på www.sourceforge.net

Der er en masse open source fora...
Avatar billede Daniel.E Praktikant
14. april 2005 - 08:33 #4
klep2manen >> Jo, men udfra mit spørgsmål står der også at jeg ikke ved noget om de forskellige.
Avatar billede klep2manen Nybegynder
14. april 2005 - 23:23 #5
Der står en beskrivelse til de fleste projekter på sourceforge...
Avatar billede Daniel.E Praktikant
15. april 2005 - 09:36 #6
Det handler om at undgå at opfinde hjulet igen og igen.

klep2manen >>  Hvor mange hjul har du i laden ?? :)
Avatar billede Daniel.E Praktikant
17. april 2005 - 00:08 #7
har jeg lov til at ændre i kildekoden til phpbb, og indsætte og editere de forskellige billeder ??
Avatar billede Daniel.E Praktikant
18. april 2005 - 09:10 #8
hmm.. ja ok.... bufferzone.. du skal have nolge points for dit svar...
Avatar billede Daniel.E Praktikant
19. april 2005 - 08:50 #9
come on.. ellers lukker jeg.. !
Avatar billede Daniel.E Praktikant
20. april 2005 - 08:46 #10
lukket