Avatar billede mosha Nybegynder
30. marts 2001 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til janvogt

Point fra dette spørgsmåål til janvogt:
http://www.eksperten.dk/spm/60858

Hilsner
Mosha
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 17:09 #1
hvorfor giver du ikke pointene i det andet spørgsmål?...bare nysgerrig
Avatar billede mosha Nybegynder
30. marts 2001 - 17:11 #2
Fordi den løsning som janvogt gav mig ikke helt var en løsning men noget der kunne fungere....derfor vil jeg gerne lade det andet spørgsmål stå åbent, hvis det nu var at der kom nogen andre forbi med en god idé ;-)
På den anden side ville jeg gerne sige tak for den tid som janvogt havde brugt på mig....

Hilsner
Mosha
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 17:12 #3
kan man ikke så bare forhøje til 120 point og så tildel de 60 til ham, når tiden kommer?
Avatar billede mosha Nybegynder
30. marts 2001 - 17:13 #4
Det var jeg ikke klar over at man kunne - derfor denne model...

Mosha
Avatar billede riversen Nybegynder
30. marts 2001 - 17:14 #5
oki...det mener jeg man kan...prøv at kigge nærmere på siden når du er inde under dit spørgsmål.
Avatar billede janvogt Praktikant
30. marts 2001 - 17:42 #6
Ja, det er vist rigtigt - det havde også været en mulighed.

Jeg takker ....! Håber den perfekte løsning kommer på bordet!