Avatar billede icebreaker Nybegynder
13. april 2005 - 08:47 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Adolf Hitler

Hey Eksperter!

Kan i finde noget om Adolf Hitler, det skal bruges til et historie projekt, og siden skal være på dansk! :D

/Ice
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2005 - 08:57 #2
Hvorfor i alverden afviser du hans svar ??!! der er da helt korrekt.. Du er doven, og har ikke selv prøve at gå ind og søge på google, som giver masser af links.. helt ærlig !!  Stram op...
Avatar billede draco999 Nybegynder
13. april 2005 - 08:57 #3
Jeg vil Anbefalde dig at se

Der Untergang ( film fra 2004) ( Handler om Hitlers 12 sidste dage i hans bunker )
Og History Channel Har akurart lige kørt med et Nyt program om Hitlers sidste dage i hans bunker skulle være det nyeste Info der findes..
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
13. april 2005 - 09:03 #5
Det forstår jeg heller ikke. Spørgsmålet gik ud på at finde noget om Adolf Hitler, der skal bruges til et historieprojekt. Her er alt, hvad hjertet begærer. Så må du konkretisere dit spørgsmål om, præcis hvad du have. Jeg kan knap forestille mig, at du kan finde noget på dansk, som mit svar ikke indeholder.
Avatar billede yxos Nybegynder
13. april 2005 - 09:04 #6
Jeg synes du skal give lucky-luke points.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
13. april 2005 - 09:05 #7
Jeg lægger et svar mere, så du har muligheden :-)
Avatar billede draco999 Nybegynder
13. april 2005 - 09:08 #8
Ja du behøver ikke gi mig nogle Poing hade slet ikke set at dervar svaret da jeg skerv
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2005 - 09:09 #9
//intern.. Draco.. du er sq til tider, også lidt sløv ;)
Avatar billede icebreaker Nybegynder
13. april 2005 - 09:16 #10
Nu skal i bare høre her... I har ret, jeg er doven.. gider ikke at søge på google, men når jeg skriver og beder om info, forventer en side med en masse info om Hitler, ikke bare et link til google.dk hvor du har søgt på adolf Hitler. Derfor giver jeg dig ingen point... Og til alle jer andre, jeg bestemmer da selv hvem jeg vil give point til, hvis jeg fik et godt svar er det da klart jeg ville acceptere men dette var da ikke et godt svar, bare et link til en søgning. Og til Draco, Har set filmen;)
Avatar billede freeman Nybegynder
13. april 2005 - 09:20 #11
Icebreaker.. Hmm.. jeg kan godt cut/paste alt fra de sider som luky-luke søgning giver.. Kik dog på de 4 øverste link i søgningen (som jeg angav ovenover)... der står en masse!.. når du ikke angiver andet i dit spørgsmål, så kan du ikke forventet at få mere serveret !
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
13. april 2005 - 09:20 #12
Det var også derfor, jeg bad dig konkretisere dit spørgsmål. Spørgsmålet er for dårligt. Når du bare beder om "noget om Adolf Hitler", tja, her er muligheden for at finde "noget om Adolf Hitler".
Avatar billede rune_c Nybegynder
13. april 2005 - 09:30 #13
om ikke andet findes:

http://en.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler og
http://dk.wikipedia.org/wiki/Adolf_Hitler

hvor den engelske beskriver mest
Avatar billede akselj Nybegynder
14. april 2005 - 13:09 #14
Jeg mente at en væsentlig del af at skrive en historieopgave var at finde og sortere oplysninger, det er sgu da for dårligt at forvente at andre vil lave forarbejdet.