Avatar billede pulz4r Nybegynder
12. april 2005 - 22:41 Der er 7 kommentarer

ProWebs.dk/PHP%20Design/

Hep hey, alle sammen!

Jeg vil hører hvad i syntes der er godt, og skidt ved mit site!
http://www.prowebs.dk/PHP%20Design/ - Jeg er godt klar over at siden fucker i Netscape, FF og Opera, men når jeg bliver helt færdig fikser jeg det!

Kom gerne med foreslag til forbedringer? :)
Avatar billede madeindk Nybegynder
12. april 2005 - 22:46 #1
Det ser meget godt ud :-)
Kan godt li dine bokse, men er ikke så god til baggrunden.

Men noget helt andet, du kunne vel ikke fortælle mig hvor du har anskaffet dig de smileyer? Dem kunne jeg godt bruge ;-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. april 2005 - 22:50 #2
madeindk - undskyld jeg bryder ind, men du spurgte om smileys, hvorfor bruges andres når man kan lave sine egne? http://webmaster.hephey.dk/guide/63/ de skal jo nok bare laves mindre end dem i guiden.
Avatar billede pulz4r Nybegynder
12. april 2005 - 22:51 #3
Jo da...

URL: http://www.phpbb.com/phpBB/catdb.php?mode=download&id=1136694

Og mange tak, for den fine vudering! :)

Nogle idér til hvordan jeg kunne gøre baggrunden pænere? Og mere fristene?
Avatar billede madeindk Nybegynder
13. april 2005 - 12:04 #4
Måske bare nøjes med den blå farve :-)
Avatar billede pulz4r Nybegynder
13. april 2005 - 13:57 #5
Altså have en hvid baggrund, eller en blå baggrund?
Er ikke helt med ;)
Avatar billede madeindk Nybegynder
13. april 2005 - 16:50 #6
Triple-X.: Nej, er ikke lige den skarpeste i Photoshop ;)

Pulz4r.: Bare den blå farve du kører med :)
Avatar billede pulz4r Nybegynder
13. april 2005 - 17:12 #7
madeindk > Hvad men den jeg har nu? Min ven lavede den (selv om jeg syntes jeg har set den før, et eller andet sted på nettet... Men er ikke sikker)... Kan du li' den? :)