Avatar billede kennijensen Nybegynder
12. april 2005 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke rette/tilføjge users eller grupper mere

Jeg kan pludselig ikke rette i mine users og grupper på vores Windows 2000 server (UK). I Computer Management og under local users and Groups der er et rødt kryds hen over linien. Når jeg klikker på det, så skriver den "Unable to access the computer CALAMUS4. The error was: %1 Could not be found".

Jeg har prøvet at genstarte serveren. Medarbejderne kan heldigvis logge på og via radius.

Hvad kan man gøre for at fikse dette problem ?
Avatar billede leif Seniormester
12. april 2005 - 11:38 #1
Hedder serveren CALAMUS4 ?
Avatar billede kennijensen Nybegynder
12. april 2005 - 11:46 #2
JA
Avatar billede misi Nybegynder
14. april 2005 - 07:53 #3
Er der installeret active directory? I så fald, skal du oprette brugere og grupper under active directory.
Avatar billede kennijensen Nybegynder
14. april 2005 - 07:54 #4
Jeg omdanner det til dette i næste uge tak
Avatar billede misi Nybegynder
14. april 2005 - 07:56 #5
God fornøjelse med det!