Avatar billede shawnoliver Nybegynder
12. april 2005 - 10:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

nyt vindue

Håber der er nogen der kan hjælpe.. på min kærestes hjemmeside ravenne.dk har jeg et link til hendes butik som af plads mangel ligger på min.

java script:var win = window.open('http://www.maccure.dk/index2.htm','side','height=600,width=650,toolbar=no,location=no,resizable=no,directories=no,scrollbars=no'); win.focus(); void(0

Problemet er at der i caption står www.maccure.dk og vi ønsker ikke at de skal kunne se at de er et andet sted.. kan det løses
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
12. april 2005 - 11:37 #1
det er i addresse baren du mener den ikke?
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
12. april 2005 - 11:37 #2
skifter?
Avatar billede shawnoliver Nybegynder
12. april 2005 - 11:41 #3
ikke der hvor man skriver adressen.. men i overskriften.. hvor der også står internet Explorer
Avatar billede skyggen2000 Nybegynder
12. april 2005 - 12:58 #4
den skriver det du har i din <title>hejsa</title> tags.

Prøv og fjern det i den side du åbner.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
12. april 2005 - 13:25 #5
Du kan også åbne den i et frame, så vil adressen være skult.
Så kan du evt også skjule links med
<a href="link.htm" onMouseOver="window.status='et link'">et link</a>
Avatar billede olebole Juniormester
12. april 2005 - 17:53 #6
<ole>

Tror du nogensinde, der er nogen, der kommer forbi "Vent mens siden indlæses" (der mangler i øvrigt et komma efter 'Vent', som er bydeform - og således en selvstændig sætning)?
Jeg tvivler svært på, der er nogen, der gider vente  :)

/mvh
</bole>