Avatar billede smartin Nybegynder
12. april 2005 - 09:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke "printe" til Windows Shared Fax

Vi har indkøbt ny hardware og serversoftware (Windows Server 2003). Tidligere brugte vi WinFax til at faxe ordrebekræftelser til kunder m.v. Det virkede fint, men WinFax understøtter ikke den nye server, hvorfor vi vil bruge det indbyggede faxsystem i Windows Server 2003.

Systemet virker fint i f.eks. Word, hvor man blot udskriver til faxen og følger guiden, der kommer frem. Desværre er der et problem med Navision, som både eksisterer på klientmaskiner, samt når man er logget på en Terminal Server. Når man vælger udskriv til fax, så kommer guiden op, men Navision ligger i baggrunden og tager hele tiden "fokus", så man ikke kan taste noget ind i faxguiden.

Se gerne screenshot nedenfor - hver gang man klikker på faxguiden, tager Navision fokus og ødelægger muligheden for at fuldføre faxguiden.

Screenshot: http://img50.echo.cx/my.php?image=navisionfaxproblem6fa.png
Avatar billede smartin Nybegynder
12. april 2005 - 09:45 #1
Det drejer sig om Navision Attain 3.60.
Avatar billede smartin Nybegynder
06. juli 2005 - 16:22 #2
Lukker...