Avatar billede imphenzia Nybegynder
11. april 2005 - 21:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Databærer ikke tilgængelig"

Når jeg prøver at sætte min brors nokia 3200 op til WAP (uden gprs) siger den bare "datebærer ikke tilgængelig" når jeg prøver at gå ind på en wapside. Hvad etyder dette?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. april 2005 - 22:15 #1
er det tdc så få det ordnet her >> http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/selvbetjening/opsaetning_af_mobil/wap_opsaetning/index.jsp

jeg ved ikke så meget om det,men vil mene at wap ikke er sat ordentlig op.?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. april 2005 - 22:19 #2
Avatar billede imphenzia Nybegynder
12. april 2005 - 19:01 #3
Wappen er sat op som den skal, uden GRPS med telia, men den siger "databærer er ikke tilgængelig" når jeg prøver at gå på "nettet" med den, ikke at den kan få forbindelse
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
12. april 2005 - 19:28 #4
de fleste udbyderer har en sms service der kan hjælpe dig, hvilken udbyder..??
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
16. juni 2005 - 15:15 #5
el er det måske fordi man på det fleste tlf'er kan vælge kun modem, el kun gprs, tlf'en er måske sat til kun at gå på gprs, men da opsætningen er til gsm, modem el hva det nu hedder kan det være derfor du får databærer ikke tilgængelig. og forresten gprs er klart at fortrække, det er hurtigere og billigere. just so you know.