Avatar billede reginho Nybegynder
10. april 2005 - 20:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firefox viser ikke CSS

Hej

Har netop fået ny bærbar. Åbner så min nye hjemmeside efter at jeg har installeret firefox. Tydeligvis understøttes CSS ikke. Hjemmesiden vises som om jeg ikke har lagt CSS ind. Tjekker den stationære, og der kan jeg godt se hjemesiden med præcis samme udgave af firefox, dvs. 1.0.2 og her understøttes CSS???

Jeg forstår ikke hvordan samme udgave af firefox kan vise samme hjemmeside på to forskellige måder. En uden css og en med..?

Nogen der har et bud på hvad problemet kan være?

Mvh
Reginho
Avatar billede skovenborg Nybegynder
11. april 2005 - 00:54 #1
Har du checket om din Page Style ikke står på none?

Gå ind i View->Page Style og se om None er valgt (hvis den er så skift den).
Avatar billede wraper Nybegynder
14. april 2005 - 08:42 #2
bliver der fra hjemmesidens kode linket lokalt til CSS filen?
Avatar billede reginho Nybegynder
07. juli 2005 - 15:45 #3
ah.. skovborg.. du havde ret.. send et svar, så får du point.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
07. juli 2005 - 20:38 #4
okay... havde du virkelig ventet til nu med at prøve det?!?

Men godt at det virker nu i hvert fald
Avatar billede reginho Nybegynder
08. juli 2005 - 08:41 #5
Nej, havde bare overset at jeg ikke havde afsluttet tråden :)
Avatar billede skovenborg Nybegynder
10. juli 2005 - 15:53 #6
hehe, det helt fint. Tak for points :-)