Avatar billede johs_j Novice
10. april 2005 - 15:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Start af program

Jeg anvender:
Win XP Home SP2
56 k modem

Når jeg har været på internettet og vil starte et andet program, tager det lang tid inden det nye program starter. Timeglasset forsvinder efter normal tid og man tror at programmet ikke starter og så prøver man igen, og måske igen.
Når der er gået et stykke tid kommer programmet frem på skærmen i så mange eksemplarer som man har prøvet at starte det.
Mit spørgsmål:
hvorfor tager det så lang tid, og hvorfor er det kun når jeg har været på nettet?
Jeg har checkket for spyware og virus.
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 15:06 #1
hvordan har du tjecket for spyware og snavs?
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. april 2005 - 15:06 #2
Svært at sige... virker som om det er din Explorer, der hænger...
Avatar billede johs_j Novice
10. april 2005 - 15:10 #3
>kalp
Jeg bruger Ad-Aware SE Personal med sidste opdatering + McAfee med sidste opdatering.
>jpvj
Det er muligt, men kun når jeg afbryder den, for ellers fungerer IE fint.
Avatar billede kalp Novice
10. april 2005 - 15:21 #4
okay jeg har nogle forslag men først

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. april 2005 - 15:35 #5
Jeg kan lige komme på 2 ting der kan drille.

Prøv dette fix først:
http://www.windowsnetworking.com/kbase/WindowsTips/WindowsXP/AdminTips/Network/XPspeedupaccesstonetworkshares.html
Hvis det var problemet, vil det virke med det samme uden genstart.

Det andet er at du have for lidt ram i din maskine, så den lige skal rydde op i ram først før den kan loade det program som du har klikket på.
Du burde kunne høre at harddisken kører på livet løs hvis dette er problemet.
Avatar billede zeff Nybegynder
10. april 2005 - 16:30 #6
Få 4-10 mbit internetforbindelse ▒
Avatar billede johs_j Novice
19. maj 2005 - 13:12 #7
Jeg lukker