Avatar billede bukselak Nybegynder
09. april 2005 - 15:52 Der er 2 kommentarer

Flash og browser refreshing!

Hej!

Jeg er ved at lave et dynamisk site i PHP, som jeg gerne vil kombinere med noget Flash. Mit spørgsmål er om man kan indsætte en flash-fil, som ikke loades påny, hver gang sites refreshes pga. brugerens valg i navigationen. Jeg er ikke interesseret i at lave sitet med brug af frames/iframes.

Håber det kan lade sig gøre!
Avatar billede kragekjaer Praktikant
09. april 2005 - 15:58 #1
Hvordan havde du tænkt dig at skulle lade sig gøre, når du loader siden igen? Eneste muligheder er enten at lave hele siten i Flash eller benytte frames.
Avatar billede bukselak Nybegynder
09. april 2005 - 16:28 #2
Ja, det var jo også min foreløbige konklusion, men det kunne jo godt være man på en eller anden måde kunne gøre det alligevel.