Avatar billede kanondreng Nybegynder
09. april 2005 - 14:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer

Har et spørgsmål, hvordan sætter jeg explorer til at den ikke må gå på sex sider og den slags sider???
Eller kræver det en anden browser eller noget mere shareware prog. eller hva
links tak
kh Michael
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 15:02 #1
hent IE-Spyad
http://www.spywarefri.dk/pakken.htm

så kan man ikke på en hel række forskellige i hvertfald.

har du nogen bestemte hjemmesider kan du smide dem ind under klassificerede websteder i IE
Avatar billede kalp Novice
09. april 2005 - 15:02 #2
under funktioner->internet indstillinger->sikkerhed.. og tryk på det røde ikon.. tilføj dine links her.
Avatar billede kalp Novice
17. april 2005 - 02:34 #3
Husk at lukke:)

Marker mit navn helt nede i venstre hjørne og tryk på accepter:)

Siden du ikke reagere må jeg gå ud fra det var nok.
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 10:17 #4
Hvis vi er færdige skal du markere mit navn nede i venstre hjørne og trykke på accepter så vi kan få lukket efter os:)

hvis ikke hvor bliver den nye log så af?:)
Avatar billede kalp Novice
22. april 2005 - 10:17 #5
ops drop det med loggen hehe