Avatar billede imphenzia Nybegynder
08. april 2005 - 19:39 Der er 4 kommentarer

Kan ikke slette printporte

Hej

Jeg skal ha udskiftet en printserver og vil derfor gerne slette de gamle porte. Men dette kan jeg ikke, også selvom jeg bruger knappen til det?

Hvad gør jeg så?
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. april 2005 - 21:59 #1
har du prøvet som Administrator?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
09. april 2005 - 21:03 #2
Hvilken type porte er det?

Er det fysiske porte (Lpt1: Com1: o.s.v.) eller er det netværksporte?

Og hvorfor vil du slette dem, når serveren skal udskiftes?
Avatar billede imphenzia Nybegynder
11. april 2005 - 21:57 #3
Det er netværksporte :)

Jeg vil slette dem fordi en af dem der sidder ved computeren tror han har meget forstand på computere og derfor går ind og laver rav i l*rtet ved at vælge en af de andre.. :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. april 2005 - 22:22 #4
Okay... :-)

Så er det enten som Retaxes foreslår, at du ikke er lokaladministrator når du prøver at slette portene....

Eller fordi portene stadig er assignet til en printer. I så fald må du først slette printeren, før du kan gå ind og slette porte.

Og hvis ikke det er en af ovenstående 2 - så har du et rigtigt problem :-)