Avatar billede mathiash Nybegynder
08. april 2005 - 19:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mod_rewrite dynamisk virtualhost

Hej!

Jeg har prøvet at bruge vhost_alias_module men det syntes ikke helt at virke.

Er der nogle der kan skirve et mod_rewirte script til mig?

Hvis brugeren går ind på www.domain.dk eller domain.dk så skal virtualhost være /home/web/users/domain.dk

Hvis brugeren så går ind på sub.domain.dk eller www.sub.domain.dk skal den bruge /home/web/users/domain.dk/sub

Jeg håber det kan lade sig gøre.

Med venlig hilsen
Mini
Avatar billede kasper.h Nybegynder
08. april 2005 - 19:45 #1
det er nemmere med mod_vhost_alias, prøv at fortælle hvad problemet er, det kan sikkert løses.
Avatar billede mathiash Nybegynder
08. april 2005 - 19:48 #2
Problemet er at jeg ikke kan finde en rigtig løsning via mod_vhost_alias

Hvis jeg fx bruger
VirtualDocumentRoot /home/web/users/%2/%0

Ja.. det er ikke dynamisk nok! :S
Avatar billede mathiash Nybegynder
10. april 2005 - 19:09 #3
lukker