Avatar billede william11 Nybegynder
08. april 2005 - 00:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

skod ting -

Hejsa alle sammen, jeg har gang på gang installeret min com pga. af når jeg skal gemme billeder fra nettet så gemmer den billederne som bmp filer og kalder dem for ikke navngivet billeder, og jeg ved det ikke er bmp de billeder jeg gemmer, er der et sted på xp hvor man skal skrive at den ikke skal gøre det, så den gemmer billederne som de opringligt er... håber der er nogle der kan hjælpe moi, for giver virkelig ikke til at genstallere xp igen.. :S
p.s det er windows xp home jeg her hvis det kunne hjælpe med noget

//william11
Avatar billede bertelbrander Praktikant
08. april 2005 - 00:32 #1
Tøm mappen med midlertidige internet filer, og sæt cache størrelsen ned til noget fornuftigt, f.ex. 40 MByte.
Avatar billede william11 Nybegynder
08. april 2005 - 00:33 #2
hmm hvor ligger den.. :$ er ikke lige så god til sådan noget.. :S
Avatar billede bertelbrander Praktikant
08. april 2005 - 00:36 #3
Fra IE:
Funktioner -> Internet Instillinger -> Generelt -> Slet Filer og Instillinger.

Du skal nok genstarte IE før det virker.

Eller bruge en bedre Browser.
Avatar billede william11 Nybegynder
08. april 2005 - 00:42 #4
DAME DET VIRKEDE... :D
du har lige sparte mig for en hel genstartning af xp.. :d smider du lige et svar..:P det var mega dejligt.. :D
Avatar billede bertelbrander Praktikant
08. april 2005 - 00:46 #5
Nej, jeg smider ikke svar, for så risikerer jeg bare at du giver mig point; det skulle vi gerne undgå.
Avatar billede william11 Nybegynder
08. april 2005 - 00:47 #6
jamen... :$ vil du ikke have dem for at have hjulpet moi...:)
Avatar billede bertelbrander Praktikant
08. april 2005 - 00:50 #7
Nej, jeg samler ikke på point.

Da der ikke rigtig er andre at give dem bliver du nok nød til at lave et svar selv, og så acceptere det. Så bliver spørgsmålet lukket og du får dine point tilbage.
Avatar billede william11 Nybegynder
08. april 2005 - 00:52 #8
hihi okay thanks..:P

så lukker jeg da her..:)

hygge:D
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. april 2005 - 11:28 #9
Det vil bare komme igen - her ka' du generelt læse om fidusen:
http://www.hcma.dk/gemmeproblem.htm
Avatar billede bertelbrander Praktikant
08. april 2005 - 20:54 #10
Mig bekendt er det ikke nødvendigt at tømme cachen hver gang man forlader IE. Hvis man sætter størrelsen på cachen ned bør problemet ikke opstå igen.