Avatar billede 81morten Nybegynder
07. april 2005 - 19:56 Der er 1 løsning

ikke physical sti til database

jeg har i øjeblikket en physical sti til min database men kan jeg lave den om.

DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=c:\database\din-startside\database.mdb"

sådan ser den ud nu men jeg vil gerne have at den ser nogenlunde sådan ud.

DSN = "DRIVER={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=" & Server.MapPath("database.mdb")
jeg har læst at det skulle være mere sikkert end den første.
er det korrekt
Avatar billede 81morten Nybegynder
07. april 2005 - 19:56 #1
lukket poster den i asp