Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 17:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme ind på alle hjemme sider? Og Hijack log

Jeg kan ikke komme ind på eks
http://www.msgplus.net/
Den siger bare siden kan ikke vises og i fireforks siger den der ikke kunne etableres forbindelse til serverren. Hvad skal jeg gører? kommer lige med en hijack log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavProt.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\ALCWZRD.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\system32\AEIWLSTA.EXE
C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Zolid Multimedia\PVR Plus\TVR\Scheduled.exe
C:\programmer\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe
C:\Programmer\V-Stream Multimedia\TV713X Utilities\P3XRCtl.exe
C:\Programmer\MultiPro\MultiPro.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Firewall\PavFires.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Pavkre.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\prevsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\psimsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\avciman.exe
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\Programmer\BPFTP Server\bpftpserver.exe
C:\WINDOWS\system32\WISPTIS.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\IFACE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\apvxdwin.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\WebProxy.exe
I:\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://g.msn.dk/0SEDADK/SAOS01
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O1 - Hosts: 62.75.224.159 home.edonkey2000.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: Proxy - {98A7C97A-4FFF-4f6e-A313-D21BC759DD99} - C:\WINDOWS\tproxy.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlcWzrd] ALCWZRD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AEIWLSTA.EXE] AEIWLSTA.EXE START
O4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PVR Agent] C:\Programmer\Zolid Multimedia\PVR Plus\TVR\Scheduled.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpgConfVer] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum Internet Security\UpgConf.exe" /v:8.05.01
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [PowerStrip] c:\programmer\powerstrip\pstrip.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PANDA ANTISPAM SERVER SERVICE] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe"
O4 - HKLM\..\RunOnce: [InnoSetupRegFile.0000000001] C:\WINDOWS\is-1BR5G.exe /REG
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /0
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe" /WinStart
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: MultiPro.lnk = C:\Programmer\MultiPro\MultiPro.exe
O4 - Startup: PeerGuardian.lnk = C:\Programmer\PeerGuardian2\pg2.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: TV Remote Control.lnk = C:\Programmer\V-Stream Multimedia\TV713X Utilities\P3XRCtl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {53B3ABEA-4445-44D9-A01E-088144CAABD9} (FileSharingCtrl Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/FileSharing/da/filesharingctrl.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1104349659203
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{1BB21031-0649-44C2-9390-EE60E52CBC60}: NameServer = 194.239.10.41,194.239.134.83
O20 - AppInit_DLLs: PAVWAIT.DLL
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Panda Antispam Server Service (PASSRV) - Unknown owner - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Pavkre (Pavkre) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Pavkre.exe
O23 - Service: Panda PavProt (PavProt) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavProt.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda Preventium+ Service (PREVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\prevsrv.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\psimsvc.exe
O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - Unknown owner - C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe" -service (file missing)
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 17:09 #1
Laver lige en ny log om lidt da jeg lige har fået slettet 1 virus
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 17:31 #2
Laver den lige senerer da jeg er hved at kører en masse scan osv
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. april 2005 - 18:14 #3
Generelt: Læs lige om [Messenger Plus! 3]:
http://www.eksperten.dk/spm/528544
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 18:23 #4
Jeg har ikke instaleret sponsor programmet
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. april 2005 - 18:44 #5
I stedet for [Messenger Plus 3.0] kan da bruges
Microsoft Messenger BETA
http://messenger.msn.dk/beta/

Der er mange flere (lir?) funktioner som er bedre end [Messenger Plus 3.0].

Dette har jeg fået oplyst (og også set selv) fra flere ihærdige brugerer (læs=min søn)...
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 18:59 #6
HAr allerede msn 7. Har du ikke set at fuld versionnen er kommet?
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 19:02 #7
Nu har jeg slettet msn plus men jeg kan stadig ikke komme ind på deres side og der er også andrer sider der driller msn plusses var bare eks på 1 af dem
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 19:11 #8
Her er ny Log

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavProt.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\BPFTP Server\bpftpserver-service.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Programmer\BPFTP Server\bpftpserver.exe
C:\WINDOWS\ALCWZRD.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe
C:\WINDOWS\system32\AEIWLSTA.EXE
C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe
C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Firewall\PavFires.exe
C:\Programmer\Zolid Multimedia\PVR Plus\TVR\Scheduled.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\APVXDWIN.EXE
C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe
C:\programmer\valve\steam\steam.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Programmer\V-Stream Multimedia\TV713X Utilities\P3XRCtl.exe
C:\Programmer\MultiPro\MultiPro.exe
C:\Programmer\PeerGuardian2\pg2.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\SRVLOAD.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Pavkre.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\pavsrv51.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\prevsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\psimsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\wdfmgr.exe
C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\WebProxy.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
I:\hijackthis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O1 - Hosts: 62.75.224.159 home.edonkey2000.com
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Programmer\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Programmer\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: Proxy - {98A7C97A-4FFF-4f6e-A313-D21BC759DD99} - C:\WINDOWS\tproxy.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [AlcWzrd] ALCWZRD.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Alcmtr] ALCMTR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Programmer\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AEIWLSTA.EXE] AEIWLSTA.EXE START
O4 - HKLM\..\Run: [NetLimiter] C:\Programmer\NetLimiter\NetLimiter.exe /s
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] C:\Programmer\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PVR Agent] C:\Programmer\Zolid Multimedia\PVR Plus\TVR\Scheduled.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\RunServices: [PANDA ANTISPAM SERVER SERVICE] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [SpySweeper] "C:\Programmer\Webroot\Spy Sweeper\SpySweeper.exe" /0
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - Startup: MultiPro.lnk = C:\Programmer\MultiPro\MultiPro.exe
O4 - Startup: PeerGuardian.lnk = C:\Programmer\PeerGuardian2\pg2.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: TV Remote Control.lnk = C:\Programmer\V-Stream Multimedia\TV713X Utilities\P3XRCtl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {53B3ABEA-4445-44D9-A01E-088144CAABD9} (FileSharingCtrl Class) - http://appdirectory.messenger.msn.com/AppDirectory/P4Apps/FileSharing/da/filesharingctrl.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1104349659203
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{1BB21031-0649-44C2-9390-EE60E52CBC60}: NameServer = 194.239.10.41,194.239.134.83
O20 - AppInit_DLLs: PAVWAIT.DLL
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: BPFTPServer - Unknown owner - C:\Programmer\BPFTP Server\bpftpserver-service.exe
O23 - Service: Panda Antispam Server Service (PASSRV) - Unknown owner - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PasSrv.exe
O23 - Service: Panda Firewall Service (PAVFIRES) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Firewall\PavFires.exe
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Pavkre (Pavkre) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\Pavkre.exe
O23 - Service: Panda PavProt (PavProt) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\PavProt.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\pavsrv51.exe
O23 - Service: Panda Preventium+ Service (PREVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\prevsrv.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Platinum 2005 Internet Security\psimsvc.exe
O23 - Service: VNC Server Version 4 (WinVNC4) - Unknown owner - C:\Programmer\RealVNC\VNC4\WinVNC4.exe" -service (file missing)
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 21:23 #9
Inden der kan hjælpe?
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 21:28 #10
Lukker. Jeg ominstalerer istedet.
Avatar billede jesper2003 Nybegynder
07. april 2005 - 21:29 #11
svar