Avatar billede labanos Nybegynder
07. april 2005 - 16:57 Der er 1 løsning

Push af mail fra Exchange til Outlook klienter.

Setup:
Lokal Exchange2000 server der får mail pushet ind fra ekstern mailserver (domæne mail). Lokale Outlook klienter.

Mit spørgsmål er om der findes et eller andet sted man kan tvinge Exchange til at pushe mail ud til outlook klienter når de er online? Eller om man skal "polle" serveren fra klienten? (fx sætte den til at sende/modtage hvert minut).

Grunden til spørgsmålet er at al intern mail der triller via den samme exchange server bliver pushet "instantly" til de andre outlook klienter. Hvorimod der skal klikkes på "send/modtag" for at hente den eksterne mail? (selvom den er klar på serveren med det samme)
Avatar billede labanos Nybegynder
21. april 2005 - 15:02 #1
oh well