Avatar billede muggel Nybegynder
07. april 2005 - 12:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

eksporter til .txt - problem med "

Hej,

Når jeg eksporterer til en txt fil bliver alle dataene rammet ind i "..". det vil jeg gerne være fri for. Hvordan gør man det??
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 12:52 #1
when you export using he export wizard choose the advanced button. Here you can choose to export WITHOUT ""
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 12:54 #2
you can also choose to save the specifcation which you can use when exporting in code
Avatar billede muggel Nybegynder
07. april 2005 - 13:14 #3
Undskyld jeg var vidst ikke helt specifik nok :)
Jeg har lavet en funktion i vb(i en form)der eksporterer, hvor jeg bruger: DoCmd.TransferText
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 13:37 #4
OK. Do this>
Export the table/query using the export wizard. You will see a button "Advanced", press this. Now you can choose to export WITHOUT " and you can also SAVE the export specification. This export specification can then be used when you use

docmd.TransferText acExportDelim, "This is the Specification Name" ......
Avatar billede muggel Nybegynder
07. april 2005 - 13:47 #5
ok - men hvor finder jeg denne wizard? (jeg bruger Access 2002)
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 14:06 #6
I am not 100% sure if it is the same in XP. Right click the table and then choose export. Or select the table and then open the File+Export menu
Avatar billede muggel Nybegynder
07. april 2005 - 14:12 #7
jeg er bange for det ikke er det samme som i xp - jeg får ikke mulighed for at få en wizard :(
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 14:15 #8
change to 2003 :o)
Avatar billede muggel Nybegynder
07. april 2005 - 14:57 #9
hehe - Jeg har læst lidt i hjælpen og det ser ud til at den wizard burde være der man jeg ved bare ikke hvor man slår den til eller hvordan man installere den .
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 15:27 #10
You could try running the Office installation again (change) and make sure that you have chosen the wizards
Avatar billede terry Ekspert
07. april 2005 - 19:30 #11
yes the wizard does exist in XP (I have it at home) so are either doing something wrong or it needs installing
Avatar billede terry Ekspert
10. april 2005 - 17:35 #12
whats the status muggel, have you got those wizards working? You can send me your dB and I'll make the export specifications for you if you want.

eksperten@NOSPAMsanthell.dk
remove NOSPAM
Avatar billede muggel Nybegynder
11. april 2005 - 23:17 #13
jeg får desværre ikke kigget på det før på torsdag
Avatar billede terry Ekspert
19. april 2005 - 18:20 #14
which thursdag?
Avatar billede terry Ekspert
25. april 2005 - 15:47 #15
status
Avatar billede terry Ekspert
26. april 2005 - 15:46 #16
thanks muggel, hope you found a solution
mvh
terry