Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 10:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dato problemer

Jeg har de sidste par dage siddet med et problem omhandlende datoer der skal ændres fra mm-dd-åååå til dd-mm-åååå, men har ikke kunnet løse problemet. Kunne det tænkes at en vil se på det :)
Avatar billede stewen Praktikant
07. april 2005 - 10:25 #1
Er det samme problem som du har her: http://www.eksperten.dk/spm/605255 ??
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 10:29 #2
Jep og jeg har stadig ikke kunnet finde en løsning, men har dog fundet ud af at får cellen den rigtige formatering hjælper det ikke. Det skyldes nok at datoen er indlæst forkert. Regnearket tror at dagen er måned hvis du forstår.
Avatar billede sjap Praktikant
07. april 2005 - 10:56 #3
Hvordan kan du forvente vi hjælper dig, når du ikke giver nogen tilbagemelding? Jeg synes du skulle lukke det her og og vende tilbage til det oprindelige spørgsmål og så give nogen tilbagemeldinger så vi kan hjælpe dig.
Avatar billede stewen Praktikant
07. april 2005 - 10:57 #4
Mener også at "bolden er på din halvdel"
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 10:58 #5
Helt ok havde bare selv svært ved at finde det spørgsmål jeg oprettede i sidste uge og derfor lavede jeg et nyt sorry
Avatar billede stewen Praktikant
07. april 2005 - 11:00 #6
Når du er logget ind - kan du se de spørgsmål du har oprettet via din konto
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 11:03 #7
ok så fandt jeg dem super!
Avatar billede sjap Praktikant
07. april 2005 - 14:35 #8
mikkel79 > Du skal lige selv lægge et svar igen - og så acceptere dette svar. Så skulle du få pointene tilbage :0)
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 14:37 #9
ok
Avatar billede mikkel79 Nybegynder
07. april 2005 - 14:37 #10
ok som svar :)