Avatar billede simonsenpq Nybegynder
07. april 2005 - 07:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flette i word fra Access

Hej

Jeg har en database i Access, hvor brugeren gennem forskellige input i en formular sammensætter en forespørgsel. Denne forespørgsel vil jeg gerne kunne bruge som datakilde i fletningen af et worddokument. Fletningen skal altså styres fra Access. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede maximus25 Nybegynder
07. april 2005 - 12:13 #1
Hejsa simonsenpg
Du skal ikke anvende vbs scripting for at brevflette i word med oplysninger fra access.

Her er et par gode links:

http://www.kenddinpc.dk/Modul_5/31.htm
http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP051901661030.aspx

Håber du kan bruge det:):)
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
07. april 2005 - 23:47 #2
Men jeg vil gerne bruge vba!

Problemet er, at jeg ikke har en færdig forespørgsel, som jeg bare kan gemme og vælge. Brugeren har 10 afkrydsningsfelter, hvor der skal skal sættes mellem 1 og 10 krydser. Det giver mere end 1000 kombinationer/forskellige forespørgsler. Derfor vil jeg gerne bruge VBA.
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
12. august 2005 - 12:31 #3
Intet brugbart svar. Lukker.