Avatar billede ikersen Nybegynder
06. april 2005 - 20:03 Der er 3 kommentarer

Pålæg/Hardware

Jeg fik et gedigent chock i går da jeg åbnede mit kabinet for at tilse mit dyrt indkøbte hardware. Mit bundkort var fuldstændig fedtet og mit grafikkort ligeså. Det var fyldt med noget gult, fedtet stads. Man skulle tro at der var blevet smurt remoulade på eller så noget. Det lugtede også mærkeligt og smagte sødt. Så nu spørger jeg bare: Kan man tage sig et stykke med fedtegrever og bundkort, eller har dette fedtede stads intet med mad at gøre?
Avatar billede dusted Nybegynder
06. april 2005 - 20:06 #1
Hmm, da det smager sødt er det nok IKKE nikotin..
Er det første gang at du åbner din computer eller ?
Altså, ved du om det er noget der er kommet af sigselv, eller noget der har været
sådan fra starten ?
Avatar billede ikersen Nybegynder
06. april 2005 - 20:09 #2
Jeg har haft mit kabinet åbent før men der har intet været! Det er kommet helt pludseligt. På mit netkort er der også et fedtet lag der minder om sky. Sådan et lillat fedtlag. Sikkert godt til en dyrlægens natmad, men det hører ingen steder hjemme i min pc!
Avatar billede dusted Nybegynder
06. april 2005 - 20:24 #3
hmm, lyder lidt som at en eller anden har smidt læskedrik ind i din pc :D
eller en kondensator der er sprunget (men så burde spanden ikke virke og lugte grimt)