Avatar billede tjalle Nybegynder
06. april 2005 - 17:04 Der er 6 kommentarer

Køb af udelandske domæner.

hey,

jeg søger et sted hvor jeg kan købe bl.a. .no-domæner UDEN webhotel og senerehen selv hoste DNS'en. Jeg bruger normalt godaddy.com til at købe .net, .com osv. men de har ikke hverken .no/-nu, .se eller .de... og dem vil jeg da også have..

/Torben
Avatar billede it-dk Nybegynder
06. april 2005 - 17:18 #1
Hej. Du kan prøve at tale med www.unitspeed.dk. De kan klare internationale domæner. Jeg bruger dem selv og er yderst tilfreds med deres service.
Avatar billede scardk Nybegynder
07. april 2005 - 01:52 #2
der er også www.speednames.dk - men det er vist ret dyre?
Avatar billede wickedd Juniormester
07. april 2005 - 01:55 #3
Cliche har en masse: http://www.clichehosting.com/dk/?wid=100&mid=0&display=all
Der behøver du heller ikke oprette et hotel, hvilket er en go' ting hvis du spørger mig.
Avatar billede scardk Nybegynder
07. april 2005 - 02:06 #4
cliche ser ud til at være et rigtig godt bud synes jeg :o)
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
07. april 2005 - 07:35 #5
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2005 - 20:23 #6
Man kan kun købe .no domæne hvis man er en virksomhed eller forening i Norge. Blot hvis du ikke vidste det =)