Avatar billede bentel Nybegynder
06. april 2005 - 15:47 Der er 4 kommentarer

Webprogrammør php, c#, html, css søges

Komputer.nu søger en webprogrammør

Jobbet:
-    I forbindelse med udvikling af webløsninger og applikationer i alle størrelser søger vi en programmør.

Dine kvalifikationer:
-    Du skal være meget dygtig til PHP, SQL, HTML og CSS.
-    Du skal være dygtig til .NET/C#.
-    Du skal kunne arbejde selvstændigt og kunne lide at udforske nye ting.
-    Du skal have teknisk flair og god viden om IT - især webløsninger.
-    Hvis du kender til servere/operativsystemer er dette et plus.

Dine personlige egenskaber:
-    Pligtopfyldende selvstarter, der forstår at tilrettelægge og prioritere sin tid i forhold til de forskellige arbejdsopgaver, samt arbejde selvstændigt og engageret.

Vi kan tilbyde:
-    Et uhøjtideligt arbejdsmiljø og sjove opgaver.
-    Et job hvor du kan prøve mange forskellige ting.

Komputer.nu udvikler webløsninger, applikationer og grafisk design. Vores hovedkompetencer er dynamiske brugervenlige webløsninger og udvikling af standard software.
Læs mere på www.komputer.nu

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgninger sendes på mail til jss@komputer.nu
Send også gerne links til eventuelle referencer (med angivelse af hvad du har lavet på dem)

Ansøgningsfrist: 22.04.2004

Med venlig hilsen

Jesper Sandberg Sørensen

Komputer.nu Udvikling ApS
Blegdamsvej 104 c
2100 København Ø.
Tlf. 7027 3435
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
07. april 2005 - 04:20 #1
Er det freelance eller fastansættelse ?
Avatar billede bentel Nybegynder
07. april 2005 - 10:08 #2
Det er fastansættelse
Avatar billede thb Nybegynder
07. april 2005 - 13:44 #3
Skal man have alle kvalifikationerne, eller er det fint med en af dem ?

Thomas
Avatar billede bentel Nybegynder
07. april 2005 - 13:51 #4
Du er velkommen til at skrive en ansøgning også må vi se på det.

Jesper