Avatar billede erny Nybegynder
29. marts 2001 - 18:07 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

scanner ... hjælp!

Hej super eksperter!

Jeg står og skal købe en scanner.Jeg har to problemer:
jeg har kun ca. kr 600,-
jeg ved ikke noget som helst om scanner

Så er der nogen der kan give mig et kvalificeret råd(scanneren skal også have tekstgenkendelse)
Håber på et hurtigt svar
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
29. marts 2001 - 18:13 #1
Du kan måske stadigvæk få en i Aldi til 449 kr. Den er fornuftig til prisen.
Avatar billede berg Nybegynder
29. marts 2001 - 18:18 #2
Hvis du kan afse ca. 60 kr. kan du gå ned til din bladpusher og købe datatid, de har en \"kæmpetest\" af scannere i det nyeste nummer. samt en del grundudtryk og forklaringer om scannere.
Avatar billede benobel Nybegynder
30. marts 2001 - 12:27 #3
Du kan også gå på udsalg til januar, så kan du måske få fat i en rigtig god scanner. Nej, grin til side...jeg har selv en HP og den er jeg godt tilfreds med. En HP koster ca. 800,-