Avatar billede bredan1977 Nybegynder
06. april 2005 - 11:22 Der er 2 kommentarer

P800 til Bluetooth til Pc?

Jeg har lige købt en P800, og den er ret fed... jeg har læst at man kan surfe via Bluetooth på den... altså faktisk over sin PC'er (ADSL), men jeg kan ikke finde ud af at oprette forbindelsen til min PC'er til mit internet!

Jeg kører XP, og de guider jeg har fundet er til Win2000!

Og jeg vil osse gerne have min VNC op at køre... kan jeg det over bluetooth???
Avatar billede dennisbj Nybegynder
06. april 2005 - 12:44 #1
yep det hele kan køre over bluettoh det er en a´ganske alm. TCP/IP forbindelse du skal oprette.
#1 gå ind i dine netværksforbindelser og del dit LAN. (del netværskforbindelse så andre kan bue den igennem din computer)
også,,,,, ahhhh er det p800 som i Soney erricsson? damn :( ikke muligt og køre tcp/ip så vidt jeg mener over den,,,, du skulle ha købt en tlf med WM2003
Avatar billede bredan1977 Nybegynder
07. april 2005 - 08:34 #2
Jeg har set op til flere Guides, hvor de gør det... men fatter ikke fordi de har alle mulige programmer og installinger som jeg IKKE har!