Avatar billede jacpet Nybegynder
05. april 2005 - 21:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logitech mus på windows XP

Acer Aspire 1350 med XP pro SP2.
Logitech mediaplay med seneste driver.
Problem:
Mus låser ind imellem, uanset om du bevæger den, den ene vej eller den anden. Den sidder fast i ca. 10 sek. og herefter kan du arbejder videre uden problemer, men efter et stykke tid gør den det igen.
Avatar billede kasper.h Nybegynder
05. april 2005 - 21:03 #1
Prøv at spørge i hardware gruppen.
Avatar billede paythepri$e Nybegynder
05. april 2005 - 21:08 #2
Er du sikker på at det er "mussens skyld" ?
Avatar billede jacpet Nybegynder
05. april 2005 - 21:27 #3
Er det ikke hardware gruppen???
Jeg er ikke sikker på det er musen. Men har tidligere haft ekstern mus sat på, dog ikke wireless. Her var der ingen problemer.
Avatar billede oleknutsson Nybegynder
15. april 2005 - 17:46 #4
Kære jacpot -

Jeg har haft samme problem med min mus. Løsningen er ligeså enkel som den er genial: Du køber noget billigt lotion hos Matas, som du smører ud på bordet - så glider musen helt perfekt. Husk at rense musens kugle, da cremen kan stivne og så har man balladen igen.

Held og lykke med det, du er velkommen til at skrive hvordan det gik.

Din Ole Knutsson
Avatar billede jacpet Nybegynder
05. oktober 2006 - 21:56 #5
lukker