Avatar billede mfs85 Nybegynder
05. april 2005 - 18:38 Der er 6 kommentarer

Salg af kodet side

Hejsa

Jeg leder efter en, som ønsker en kodet side, som er mest ideel til sportssider, men som sagtens kan bruges til andet. Den er kodet i PHP, og har et rigtig godt administrationspanel. Der vil desuden medfølge en webdesigner, som vil lave justeringer på siden så den passer til det, man skal bruge.

Hvis du i forvejen har en side med over 500 besøg, kan der tales om, at sponsorer medfølger. Dvs, man hurtigt kan tjene den pris ind igen, som vi ønsker.

Til dette medfølger også et kodet netspil, som er med til at skaffe flere besøgende til ens side.

Alt dette vil koste en del, hvis man skulle have startet det op selv. Jeg vil dog tilbyde det til en særdeles god pris.

Er du interesseret så kan jeg kontaktes på msn på mailen bnaa0005924@bolignet-aarhus.dk, hvor vi kan diskutere pris, og hvor man får designet at se og mere info om økonomien.
Avatar billede ibleif Nybegynder
05. april 2005 - 19:47 #1
Nu er det ikke for at være en lyseslukker på nogen måde, men vi skal alle følger reglerne...

Regel 2.1.7.5:
"køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen."

Med venlig hilsen

// Ibleif
Avatar billede mfs85 Nybegynder
05. april 2005 - 19:59 #2
Havde jeg ikke set og synes da folk forsøger at sælge bannerplads konstant. Dette er da et dybt seriøst indlæg. Siden og designet har eksisteret i 9 måneder men arbejdet er blevet for stort så vil sælge designet. Synes da det er relevant nok til debatten.
Avatar billede mfs85 Nybegynder
05. april 2005 - 22:15 #3
Kan desuden også sige, at man naturligvis kan fortsætte med siden, ud over det kræver et nyt domænenavn. Interessen er nok større, hvis jeg siger, hvilken side det drejer sig om, og det er premier-league.dk.

Hvis man vælger at fortsætte med sidens nuværende tema (Premier League), kan det siges, at den nuværende indtægt ligger på 800-1000 kr. pr måned. Besøgstallet har rundet de 700 pr dag, men pga eksterne omstændigheder er denne faldet en del, og ligger nu omkring de 400 pr dag.

Der er gode muligheder med denne side for at tilbyde tjenesteydelser og eventuelt også salg af mechandise, hvis det overvejes. Disse to ting ville denne sige være optimal til.
Avatar billede fckcasper Nybegynder
06. april 2005 - 17:28 #4
er ikke helt sikker, men får man domænet med?
Avatar billede mfs85 Nybegynder
06. april 2005 - 18:27 #5
Nej - det domæne lukker eftersom en klage fra Premier League er blevet modtaget af os fordi navnet ligger for tæt op af deres. Vi vil dog gerne købe et domæne (altså trække det fra den pris designet vil koste)
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
07. april 2005 - 17:27 #6
Hvis det stadig er aktuelt, så er du velkommen til at kontakte mig på mikkel.joergensen@gmail.com og vi kan snakke nærmere om det :)