Avatar billede over-load Nybegynder
05. april 2005 - 18:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

FreeBSD 5.3 på én skive

Jeg har hentet freeBsd fra: ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/i386/ISO-IMAGES/5.3/ Da der er 4 ISO'er - og jeg hellere vil have det samlet - tænkte jeg på hvordan jeg kunne brænde dem ud på én DvD.
Avatar billede signout Nybegynder
05. april 2005 - 18:18 #1
Du behøver ikke alle 4 ISOer for at installere den, det er rigeligt hvis du bare henter mini isoen på et par hundrede Mb. Resten kan den jo klare over nettet med pkg_add og ports.
5.4 er forresten lige på trapperne - skulle være klar omkring den 20/4
Avatar billede over-load Nybegynder
05. april 2005 - 18:47 #2
BOE! - hehe okay, rimelig tid spilt så, men okay. Jeg tænkte bare på at kigge og lære lidt om FreeBSD - så er ikke så essentielt hvornår 5.4 kommer.
ligger du et svar?
Avatar billede signout Nybegynder
05. april 2005 - 19:07 #3
Tjah, det kan jeg da godt