Avatar billede plysser Nybegynder
05. april 2005 - 15:56 Der er 5 kommentarer

Forslag til navne på mit firma

Hej alle

Jeg har drevet et firma et par år nu, det hedder snabel4.dk - og ja, det siger jo så ikke ret meget om, hvad firmaet egentlig handler om!

Jeg sælger nemlig en masse sportsudstyr indenfor badminton, er der nogen gode idéer til et nyt navn?

Jeg mangler også et nyt logo, hvis der er nogen der skulle være interesseret? Jeg skal selvfølgelig nok betale, sålænge det er indenfor rimelig pris...
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2005 - 16:11 #1
Det er et fint navn.
Snabel5 er dog en mulighed, hvis det skal relanceres...

Anders
Avatar billede milandt Nybegynder
05. april 2005 - 16:13 #2
hvad med at kalde det snabel4.dk/badminton eller snabel4.dk/sportsudstyr? :)

eller

snabel4.dk/shop.aspx?sportsudstyr=badminton
Avatar billede medions Nybegynder
05. april 2005 - 16:34 #3
Jeg vil sige Minton lyder fint...
Jeg vil så lave det sådan at det var M!nton og så evt. lave udråbstegnet om til en ketche...

Evt. Sporton udtales "spor"+"ton" ikke "Sport"+"on"

Blot et forslag ...

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
05. april 2005 - 16:35 #4
Eller Adminton... også logoet skulle igen være Adm!nton

//>Rune
Avatar billede plysser Nybegynder
05. april 2005 - 17:42 #5
Sporton lyder rigtig godt. - Hvad med en idé til et logo?

Til rune - har du evt. en hjemmeside, hvor jeg kan se nogen af dine værker?!