Avatar billede naesbygaard Nybegynder
05. april 2005 - 15:04 Der er 3 kommentarer

Gratis statistiksystem som kan håndtere flere websites

Jeg leder efter et gratis statistiksystem (php-mysql) som kan håndtere multiple domains. Er der nogen der kender noget til det?
Jeg har prøvet ezboo, men der kan man kun tilføje ekstra domæner under installationen, og jeg vil gerne løbende kunne oprette ekstra domæner. Desuden skal det kunne registere keywords, refs, pages og alt det normale.

Nogle forslag?

På forhånd tak - om ikke andet, lad mig høre hvad i bruger og hvorfor :)

/NbG
Avatar billede leif Seniormester
05. april 2005 - 15:28 #1
Jeg bruger AWStats, men det kigger i Logfiler !

Det er anpå hvad type statistik du skal bruge ?
Avatar billede naesbygaard Nybegynder
05. april 2005 - 16:13 #2
Jeg har så vidt jeg ikke ved angang til logfiler, så det dur desværre ikke. Det ville ellers være fint. Desuden bruger jeg cloaked redirection (flere domæner på samme webhotel) og det kan derfor også blive lidt besværligt at skille dem fra hinanden.

Jeg havde forestillet mig noget hvor man bare kunne oprette et nyt domæne man ville have stat på og så indsætte en php eller js-kode.

/NbG
Avatar billede exp Juniormester
05. april 2005 - 16:46 #3