Avatar billede chadk Nybegynder
04. april 2005 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Stop 0x00000A Blue screen of death

Hejsa
Efter at jeg har formatert min computer, så er den begyndt at opføre sig ret mystisk.
ca. hver 1-2 time, så begår min computer selvmord(BSOD), med et fuld stop 0x00000A. Det er dog meget forskelligt med hvor hurtigt den gør det.
Mit antivirus er 100% patchet, jeg har ingen suspekte programmer kørende. Det eneste beta software jeg har inde, er .NET 2.0 og whidbey, har dog installert microsoft antispyware for at se om problemet lå i spyware. men fandt intet.. så jeg tror ikke rigtigt at jeg har noget programmel der kan gøre det. Jeg har prøvet at rense min computer for støv, gjorde ingen forskel.  Jeg har installert alle drivers til mit chipset, og min Athlon 64.

Jeg ved ikke hvorvidt det er pga. mine IRQ opsætninger(Jeg har IKKE rørt dem).
Men Display Controlleren er på IRQ 12, sammen med 2 USB hubs. lige så er min IDE controller(IRQ 11). Men det virkede fint, før jeg geninstallerede windows. og alt min hardware er fra nytår :)
Avatar billede hcma Novice
04. april 2005 - 19:46 #1
Avatar billede gratis Nybegynder
04. april 2005 - 19:51 #2
en simpel test:. fjern den usb hub der blir delt med grafikkortet, se om det gør en forskel..
Avatar billede chadk Nybegynder
10. september 2005 - 15:33 #3
Intet svar, og har selv fixet det.
Avatar billede hcma Novice
10. september 2005 - 16:04 #4
hvordan ??