Avatar billede babz Nybegynder
04. april 2005 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

cdbrænding i XP

Er der nogen der ved om det er muligt at tilgå brænder-funktionen i XP fra en kommandolinje.
Jeg kunne godt tænke mig at automatisere mine backups....og gider ikke investere i software jeg selv kan lave.

Jeg vil gerne være fri for at skulle installere cygwin og eksempelvis mkisofs for at lave backup-cd.

/babz
Avatar billede snoop_one Nybegynder
04. april 2005 - 16:52 #1
Avatar billede babz Nybegynder
04. april 2005 - 22:13 #2
Desværre Snoop....
Som du ser i oplægget til mit spørgsmål vil jeggerne være fri for at installere Cygwin, selvom jeg holder af mkisofs, så er det ikke en mulighed for mig.

Any ideas????

/Babz
Avatar billede snoop_one Nybegynder
05. april 2005 - 00:25 #3
Nope, sorry - det er ikke noget jeg normalt benytter mig af ;0)
Avatar billede xanadu Nybegynder
05. april 2005 - 00:37 #4
Måske leder du efter dette program?
http://isorecorder.alexfeinman.com/CreateCD.htm
Avatar billede xanadu Nybegynder
05. april 2005 - 00:40 #5
Forresten kan jeg også anbefale hans program ISO Recorder. Det er et fint, lille værktøj (og freeware), når man lige skal have brændt en *.iso-fil eller lave en *.iso fra en cd-rom/DVD. Ikke den store GUI, eneste sted man faktisk lægger mærke til at det er installeret er i kontekstmenuen til ISO-filer eller CD-/DVD-drev, som indeholder en skive. Til gengæld er det langt hurtigere at starte op end f. eks. Nero.
http://isorecorder.alexfeinman.com/isorecorder.htm
Avatar billede babz Nybegynder
06. april 2005 - 12:42 #6
Tja det må række....
Det var ikke lige det jeg ville men det virker brugbart.
Tak