Avatar billede minmartin Juniormester
04. april 2005 - 11:05 Der er 1 løsning

Universal printerdriver

Jeg administrerer et netværk med et erp-system på. Udskrifterne er i mange tilfælde sat til at køre på bestemte printere, men når en printer går ned, er jeg nødt til at flytte alle denne udskrifter nanuelt i systemet dade forskellige printere har forskellige drivere. Tidligere havde vi ens printere over alt, og kunne derfor blot flytte printerens port på printserveren, men den går altså ikke længere. Er der nogen, der kender et godt system (software eller hardware), der kan håndtere denne situation, uden det går ud over udskrifternes tegnsætning eller forringer hastigheden?
Avatar billede minmartin Juniormester
25. oktober 2006 - 23:57 #1
Det var der ikke mange meninger om, og det er vist på tide at lukke spørgsmålet. Til interesserede kan jeg meddele, at jeg fandt noget smart software, der kan løse det meste - men dog ikke for Minolta-maskiner!! Vejen frem er en gennemtænkt printerstrategi.